Bewoners balen van onveilige Wilgenroosstraat: ‘Niet normaal, zo hard als ze hier rijden’

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/bewoners-balen-van-onveilige-wilgenroosstraat-niet-normaal-zo-hard-als-ze-hier-rijden~ae52d3ca/

EINDHOVEN – Bewoners van de Wilgenroosstraat maken zich grote zorgen over de verkeersveiligheid in de Stratumse woonstraat. De SP-fractie wil dat de gemeente maatregelen neemt. ,,Als je er iets van zegt, wordt er vaak heel agressief gereageerd.”