Ben je een watje als je met oordoppen naar een wedstrijd van PSV gaat? Of staat de muziek in het Philips Stadion serieus veel te hard? We vroegen het ED-lezers die regelmatig in het stadion te vinden zijn. ‘De muziek op standje tinnitus vind ik bloedirritant en moet stoppen!’
ED-lezers klaar met herrie in Philips Stadion: ‘Ik ga niet van huis zonder oordoppen’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/opinie/ed-lezers-klaar-met-herrie-in-philips-stadion-ik-ga-niet-van-huis-zonder-oordoppen~ad68c13a/
