ASTEN – De laatste jaren is er meer discussie over arbeidsmigranten. Waarom ze hier zijn, is voor de meeste Nederlanders wel duidelijk. Maar willen ze integreren? Of hoe vinden ze het om hier te werken?
Lezing over arbeidsmigranten in de Peel
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/asten/lezing-over-arbeidsmigranten-in-de-peel~ae6d83cf/
