EINDHOVEN – Glow is niet meer wat het geweest is. Die mening hoor je dit jaar opvallend vaak, en ook op sociale media uiten bezoekers kritiek. Is het Eindhovense lichtkunstfestival inderdaad op zijn retour? Of zijn we gewoon verwend geraakt?
Heeft Glow nog wel wow-factor, of zijn we verwend? ‘Zwaar teleurgesteld, weinig te zien’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/heeft-glow-nog-wel-wow-factor-of-zijn-we-verwend-zwaar-teleurgesteld-weinig-te-zien~ae2785bd/
