Het kwik zakt richting de nul en er komen buien aan: kunnen Brabanders zich verheugen op sneeuw?

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/het-kwik-zakt-richting-de-nul-en-er-komen-buien-aan-kunnen-brabanders-zich-verheugen-op-sneeuw~a34c97fc/

Het wordt kouder en natter, maar betekent dat ook vroege sneeuw in Noord-Brabant? Voorspellingen wijzen daar wel op, maar sleetje rijden lijkt er volgens deze weerman nog niet in te zitten.