Het wordt kouder en natter, maar betekent dat ook vroege sneeuw in Noord-Brabant? Voorspellingen wijzen daar wel op, maar sleetje rijden lijkt er volgens deze weerman nog niet in te zitten.
Het kwik zakt richting de nul en er komen buien aan, maar sneeuw zit er niet in
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/het-kwik-zakt-richting-de-nul-en-er-komen-buien-aan-maar-sneeuw-zit-er-niet-in~a34c97fc/
