Met oranje bril op vindt hij ’t langs de lijn soms lastig: ’Jac, dat moet je eigenlijk niet doen’

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/asten/met-oranje-bril-op-vindt-hij-t-langs-de-lijn-soms-lastig-jac-dat-moet-je-eigenlijk-niet-doen~a9f7f56c/

ASTEN – Driemaal is scheepsrecht. Een keer verrastte voetbalclub NWC Jac van Oosterhout met een koninklijke onderscheiding, daarna door hem tot lid van verdienste te benoemen en nu door de 72-jarige erelid te maken. Het is liefde van twee kanten.