‘Iets te positieve’ Joey Veerman vindt niet dat PSV in een dal zit: ‘Maar wij zijn ook niet gek’

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/psv/iets-te-positieve-joey-veerman-vindt-niet-dat-psv-in-een-dal-zit-maar-wij-zijn-ook-niet-gek~a64f6cf5/

Joey Veerman vindt niet dat PSV vlak voor het cruciale Champions League-duel met Rode Ster Belgrado in een dal zit. En van een crisis wilde de middenvelder al helemaal niets weten. Ondanks dat PSV mindere resultaten boekt én matig voetbal op de mat legt, vindt Veerman dat er vooral niet overdreven moet worden. Wat bedoelt hij daarmee?