Crisis, wak, ijstijd? Bosz wil er allemaal niks van weten in Belgrado: ‘Moeten met lef en durf aan de bal spelen

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/voetbal/crisis-wak-ijstijd-bosz-wil-er-allemaal-niks-van-weten-in-belgrado-moeten-met-lef-en-durf-aan-de-bal-spelen~a2e47d72/

PSV kreeg de afgelopen weken een paar flinke tikken. In een grauw Belgrado wil de ploeg afrekenen met die ‘mindere fase’, die trainer Peter Bosz maandag op de persconferentie absoluut geen dal wilde noemen. Tegen Rode Ster kan de club dinsdagavond in één klap een fundering onder het internationale seizoen leggen. ,,Wij hebben anderhalf jaar laten zien dat we heel goed kunnen voetballen en moeten weer teruggrijpen op de dingen die we toen gedaan hebben.”