Notaris laat al 10 jaar nalaten­schap van Piet uit Waalre liggen, rechter ergert zich: ‘U vond het wel gepast om niets te doen?’

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/waalre/notaris-laat-al-10-jaar-nalatenschap-van-piet-uit-waalre-liggen-rechter-ergert-zich-u-vond-het-wel-gepast-om-niets-te-doen~af38952b/

DEN BOSCH – ,,Moet u wel notaris willen zijn?” De tuchtrechter twijfelt aan de capaciteiten van de Waalrese notaris Björn van der Veer. De notaris-waakhond spande een zaak aan, omdat hij al bijna tien jaar niets doet met de nalatenschap van een overleden Waalrenaar.