Peter Bosz vindt dat de PSV'ers kerels zijn geweest in Servië: ‘Ik heb ze na afloop met dit woord aangesproken’

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/psv/peter-bosz-vindt-dat-de-psv-ers-kerels-zijn-geweest-in-servie-ik-heb-ze-na-afloop-met-dit-woord-aangesproken~ace11287/

Na het intense voetbalspektakel tussen Rode Ster Belgrado en PSV van dinsdagavond was trainer Peter Bosz van de Eindhovense landskampioen overduidelijk opgelucht. De coach zag zijn ploeg met 3-2 winnen in Servië en complementeerde de spelers. ,,Ze zijn mannen geweest”, vond Bosz, die in de perszaal van het Rode Ster-stadion vertelde dat hij een bijzondere wedstrijd zag. ,,Ja, ik heb ze na afloop met dat woord ook aangesproken. Dat doe ik normaal nooit.”