Na het intense voetbalspektakel tussen Rode Ster Belgrado en PSV van dinsdagavond was trainer Peter Bosz van de Eindhovense landskampioen overduidelijk opgelucht. De coach zag zijn ploeg met 3-2 winnen in Servië en complementeerde de spelers. ,,Ze zijn mannen geweest”, vond Bosz, die in de perszaal van het Rode Ster-stadion vertelde dat hij een bijzondere wedstrijd zag. ,,Ja, ik heb ze na afloop met dat woord ook aangesproken. Dat doe ik normaal nooit.”
Peter Bosz vindt dat de PSV'ers kerels zijn geweest in Servië: ‘Ik heb ze na afloop met dit woord aangesproken’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/psv/peter-bosz-vindt-dat-de-psv-ers-kerels-zijn-geweest-in-servie-ik-heb-ze-na-afloop-met-dit-woord-aangesproken~ace11287/
