In de brievenbus vond ik een uitnodiging. Ik kreeg nog maar weinig uitnodigingen, hoogstens voor begrafenissen. Maar dit was geen uitnodiging voor een afscheid, maar om juist deel te nemen aan het leven.
Over een kroeg had ik vaak gefantaseerd, maar vrijwilliger in het buurthuis?
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/opinie/over-een-kroeg-had-ik-vaak-gefantaseerd-maar-vrijwilliger-in-het-buurthuis~a51e0ca2d/
