REUSEL/DEN BOSCH – De provincie Noord-Brabant zou mogelijk kunnen bemiddelen bij de overname van een huisartsenpraktijk. Dat oppert de SP-Statenfractie, naar aanleiding van de acute sluiting van de Co-Medpraktijk in Reusel. ,,Dit moet niet vaker gebeuren.”
SP kritisch op sluiting commerciële huisarts Reusel: ‘Provincie kan mogelijk bemiddelen bij overname praktijk’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/reusel-de-mierden/sp-kritisch-op-sluiting-commerciele-huisarts-reusel-provincie-kan-mogelijk-bemiddelen-bij-overname-praktijk~aac50b85/
