EINDHOVEN – Bakker Meelmuts uit Eindhoven vraagt dinsdag het faillissement aan. Dat laat eigenaar Anne van Gerwen maandagmiddag weten. ,,Wij snappen dat dit voor iedereen als een schok komt. Dat was het ook voor alle medewerkers.”
Bakker Meelmuts vraagt faillissement aan: ‘een van de moeilijkste beslissingen die ik heb moeten nemen’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/bakker-meelmuts-vraagt-faillissement-aan-een-van-de-moeilijkste-beslissingen-die-ik-heb-moeten-nemen~a5ed64b1/
