Van beenamputatie herstellende Han (55) leeft al maanden in een bus, maar moet nu van de parkeerplaats vertrekken

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/deurne/van-beenamputatie-herstellende-han-55-leeft-al-maanden-in-een-bus-maar-moet-nu-van-de-parkeerplaats-vertrekken~a41fe2cf/

DEURNE – Han Boorsma leeft al enkele maanden in zijn bus op een parkeerplaats in Deurne. Hij herstelt van een beenamputatie en de tegenslagen in zijn leven, die hij deels aan zichzelf te wijten heeft, erkent hij. Hij moet er nu weg, maar waarheen?