Carnavalsvierders noemen statiegeldbekers ‘roofsysteem’, maar horeca is er juist heel blij mee
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/carnavalsvierders-noemen-statiegeldbekers-roofsysteem-maar-horeca-is-er-juist-heel-blij-mee~aab6ff03/EINDHOVEN – De Eindhovense horeca kijkt tevreden terug op de invoering van het statiegeldbekersysteem met carnaval. Verhalen van
[...]
