Bewijs is het niet, maar stempel in ‘gele boekje’ is gewild: ‘Ik denk dat het toch makkelijker reizen is’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/bewijs-is-het-niet-maar-stempel-in-gele-boekje-is-gewild-ik-denk-dat-het-toch-makkelijker-reizen-is~a4e90389/EINDHOVEN – Het is geen officieel vaccinatiebewijs – net zo min als de registratiekaart die de GGD altijd
[...]
