Opstandige Neways-belegger keert zich tegen 'veel te laag’ bod VDL: 'Het stoort me hoe dit loopt’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/opstandige-neways-belegger-keert-zich-tegen-veel-te-laag-bod-vdl-het-stoort-me-hoe-dit-loopt~add55d7f/EINDHOVEN/SON – VDL, gefeliciteerd. Maar Neways doet er beter aan om op de beurs te blijven en op
[...]
