Genieten op de eerste (PSV)-ring: ,,Nou zie ik pas hoe goed ze zijn”
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/genieten-op-de-eerste-psv-ring-nou-zie-ik-pas-hoe-goed-ze-zijn~a1685a77/EINDHOVEN – Ze hadden eigenlijk niet willen gaan. Twee keer op een dag (eerst ’s ochtends voor de
[...]
