Lezer Edwin vraagt zich af: ‘Hoe moeilijk is het om het groen in de stad een beetje bij te houden?’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/opinie/lezer-edwin-vraagt-zich-af-hoe-moeilijk-is-het-om-het-groen-in-de-stad-een-beetje-bij-te-houden~a1f80319/Prachtige ambitie van het huidig college van de stad Eindhoven, om verder te vergroenen. Volgens wethouder Rik Thijs
[...]
