‘Hoe kan het dat de Kleine Berg die met zoveel bombarie is heringericht, er na zo’n korte tijd al zo armoedig bij ligt?’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/opinie/hoe-kan-het-dat-de-kleine-berg-die-met-zoveel-bombarie-is-heringericht-er-na-zon-korte-tijd-al-zo-armoedig-bij-ligt~a7453bd9/Het ED maakt meerdere keren per week ruimte voor ingezonden brieven van lezers. Vandaag: de armoedig uitziende Kleine
[...]
