Afgebrand oude Philipspand had volgens eigenaar ‘al een paar jaar geleden tegen de vlakte gemoeten’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/afgebrand-oude-philipspand-had-volgens-eigenaar-al-een-paar-jaar-geleden-tegen-de-vlakte-gemoeten~ad41b98a/EINDHOVEN – De sloop werd meermalen uitgesteld en ondertussen togen daklozen erin. Eigenlijk had het zaterdagavond volledig afgebrande
[...]
