Aanslagpleger in drugsmilieu deed mee om zijn gsm-rekening te kunnen betalen: “Ik kreeg 400 €”
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/deurne/aanslagpleger-in-drugsmilieu-deed-mee-om-zijn-gsm-rekening-te-kunnen-betalen-ik-kreeg-400~ab3faa32/De 21-jarige student Nezar B. had nooit met het drugsmilieu te maken gehad tot Nabil Z. hem vroeg
[...]
