Eindhovens Dagblad

Varend gigabeeld van Gerard Philips trekt veel bekijks; ‘Ik vind dit heel erg leuk, omdat ik bijna 35 jaar bij Philips heb gewerkt’

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/varend-gigabeeld-van-gerard-philips-trekt-veel-bekijks-ik-vind-dit-heel-erg-leuk-omdat-ik-bijna-35-jaar-bij-philips-heb-gewerkt~ae160214/‘Daar gaat ie.’ De Nijmeegse kunstenaar Andreas Hetfeld zwaait zaterdagochtend op de scheepswerf in Millingen zijn kolossale beeld [...]