Kind van Oranje-Rood voelt zich thuis bij Were Di: ‘Net wat minder professioneel en serieus: dat ligt me eigenlijk wel’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/tilburg/kind-van-oranje-rood-voelt-zich-thuis-bij-were-di-net-wat-minder-professioneel-en-serieus-dat-ligt-me-eigenlijk-wel~a00c01f8/Hockeyster Maud van der Velden stond zondag met Were Di tegenover Oranje-Rood, de club waar ze opgroeide en
[...]
