‘We zijn veel te snel van het gas afgegaan’; bestuursvoorzitter TU/e pleit voor rem op de energietransitie
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/home/we-zijn-veel-te-snel-van-het-gas-afgegaan-bestuursvoorzitter-tu-e-pleit-voor-rem-op-de-energietransitie~a3941c06/EINDHOVEN – De energietransitie gaat in zo’n razend tempo dat bedrijven in de problemen komen en mogelijk zelfs
[...]
