DEN BOSCH – Johan Vollenbroek, voorman van milieuorganisatie MOB, juicht het toe dat Brabant vanaf 1 juli 2026 ongebruikte stikstofruimte van bedrijven gaat intrekken. Maar volgens hem had de maatregel nog verder moeten gaan.
Stikstofactivist Vollenbroek over inperken vergunningen: ‘Van de zotte dat Brabant dit moet doen’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/den-bosch/stikstofactivist-vollenbroek-over-inperken-vergunningen-van-de-zotte-dat-brabant-dit-moet-doen~ac2c82e0/
