DEN BOSCH – Johan Vollenbroek, voorman van milieuorganisatie MOB, juicht het toe dat Brabant vanaf 1 juli 2026 ongebruikte stikstofruimte van bedrijven gaat intrekken. Maar volgens hem had de maatregel nog verder moeten gaan.
Stikstofstrijder: ‘Schandalig, dit had Den Haag al veel eerder moeten doen’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/den-bosch/stikstofstrijder-schandalig-dit-had-den-haag-al-veel-eerder-moeten-doen~ac2c82e0/
