Ze zijn met 34 man sterk. Samen uit, samen thuis. Afgelopen weekend in Zwolle en nu weer in Servië, waar PSV dinsdagavond een cruciaal Champions League-duel met Rode Ster Belgrado afwerkt. ,,Noem ons maar Chapter Ommel, ja”, zegt Sander Aarts, zwaar PSV-supporter en zelf afkomstig uit het dorp nabij Asten. ,,We zijn er bijna altijd bij, als PSV speelt. Thuis al helemaal, maar uit ook.”
PSV’ers al vroeg aan het bier in Belgrado én ze hebben een belangrijk advies voor de spelers: ‘Bij PSV doen we het samen’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/psv/psvers-al-vroeg-aan-het-bier-in-belgrado-en-ze-hebben-een-belangrijk-advies-voor-de-spelers-bij-psv-doen-we-het-samen~aab53b0d/
