PSV’ers al vroeg aan het bier in Belgrado én ze hebben een belangrijk advies voor de spelers: ‘Bij PSV doen we het samen’

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/psv/psvers-al-vroeg-aan-het-bier-in-belgrado-en-ze-hebben-een-belangrijk-advies-voor-de-spelers-bij-psv-doen-we-het-samen~aab53b0d/

Ze zijn met 34 man sterk. Samen uit, samen thuis. Afgelopen weekend in Zwolle en nu weer in Servië, waar PSV dinsdagavond een cruciaal Champions League-duel met Rode Ster Belgrado afwerkt. ,,Noem ons maar Chapter Ommel, ja”, zegt Sander Aarts, zwaar PSV-supporter en zelf afkomstig uit het dorp nabij Asten. ,,We zijn er bijna altijd bij, als PSV speelt. Thuis al helemaal, maar uit ook.”