HELMOND – De eigenaren van de hond die afgelopen zaterdagavond werd doodgeschoten door de politie, hekelen het optreden van de agenten. De twee mannen werden zelf gewond naar het ziekenhuis gebracht.
Onderzoek naar politie-optreden in Helmond waarbij hond wordt doodgeschoten: gewonde eigenaren boos op agenten
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/helmond/onderzoek-naar-politie-optreden-in-helmond-waarbij-hond-wordt-doodgeschoten-gewonde-eigenaren-boos-op-agenten~a4258a9e/
