Onderzoek naar politie-optreden in Helmond waarbij hond wordt doodgeschoten: gewonde eigenaren boos op agenten

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/helmond/onderzoek-naar-politie-optreden-in-helmond-waarbij-hond-wordt-doodgeschoten-gewonde-eigenaren-boos-op-agenten~a4258a9e/

HELMOND – De eigenaren van de hond die afgelopen zaterdagavond werd doodgeschoten door de politie, hekelen het optreden van de agenten. De twee mannen werden zelf gewond naar het ziekenhuis gebracht.