GELDROP – Het moet een apart beeld geweest zijn, woensdagmiddag in Geldrop. Een ambulance die daar vast kwam te zitten, moest uit de modder worden geduwd door medewerkers van de brandweer. Een grasveld was door de neerslag van de afgelopen tijd enorm drassig geworden.
Ambulance rijdt zich vast in Geldrop, brandweer schiet te hulp
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/geldrop-mierlo/ambulance-rijdt-zich-vast-in-geldrop-brandweer-schiet-te-hulp~acb84ed8/
