Bolletje schepijs is fors duurder, maar klanten geven er niets om: ‘Als het druk is, zal het wel lekker zijn’

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/eindhoven/bolletje-schepijs-is-fors-duurder-maar-klanten-geven-er-niets-om-als-het-druk-is-zal-het-wel-lekker-zijn~ad9a6afc/

EINDHOVEN – Nu de zon zich eindelijk laat zien en de temperatuur de lente eer aan doen, vliegt het schepijs weer over de toonbank. Maar wie wil genieten van een ijsje moet dieper in de buidel tasten dan vorig jaar. De prijs van een bolletje tikt in Eindhoven soms 2 euro aan.