Trainer Peter Bosz was na afloop van PSV-NEC (2-0) goed te spreken over de zege van zijn ploeg en het feit dat zijn spelers niet helemaal tot het gaatje hoefden te gaan. Dat kwam goed uit richting Juventus-uit, het Champions League-duel van dinsdagavond. Wel was de coach van PSV ontevreden over het aantal gemaakte treffers bij PSV-NEC. ,,Als je tegen tien man speelt en je staat met 2-0 voor, dan moet je meer scoren. Toch was ik blij dat we het gaspedaal geen negentig minuten in hoefden te trappen en dat we geen blessures hebben opgelopen.”
Coach Peter Bosz over zijn PSV: ‘Het is net als vorig seizoen hè: wij winnen wel gewoon vijf keer’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/psv/coach-peter-bosz-over-zijn-psv-het-is-net-als-vorig-seizoen-he-wij-winnen-wel-gewoon-vijf-keer~a26e3b96/
