VEGHEL – Veghel heeft er een nieuw restaurant bij. Horecaondernemer Maud Kanters opent de deuren van Koopvaart aan de Noordkade voortaan voor het grote publiek. Het restaurant was eerder alleen toegankelijk voor gasten van haar The Yard hotels. ,,Ik zie veel potentie voor Veghel.”
Maud opent restaurant Koopvaart aan de haven: ‘Veghel wordt steeds leuker’
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/meierijstad/maud-opent-restaurant-koopvaart-aan-de-haven-veghel-wordt-steeds-leuker~a6c20b22/
