Na drie jaar weer een Passie in Lierop maar nu wel binnen: ‘Er komt een grote steiger binnen in de kerk’

Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/someren/na-drie-jaar-weer-een-passie-in-lierop-maar-nu-wel-binnen-er-komt-een-grote-steiger-binnen-in-de-kerk~aa061b30/

LIEROP – Voor de vierde keer wordt in Lierop de Passie opgevoerd. Na de ijskoude editie van 2022 op het plein kiest de organisatie nu voor de warmte van de Koepelkerk. Ze heeft een manier gevonden dat de bezoekers geen last hebben van de pilaren.