Als je 66 jaar bent, is de kans groot dat je de 67 ook nog wel haalt. Gelukkig maar. Dat zit er voor mij aan te komen. Binnenkort beloond met een pensioen ga ik voort. Het is vandaag het einde van mijn schrijverij voor deze column. Komende maandag is mijn laatste werkdag bij de krant.
‘Vuile smeerlap’, riep hij me toe, want de boosheid zat nog diep
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/opinie/vuile-smeerlap-riep-hij-me-toe-want-de-boosheid-zat-nog-diep~a3a5c6ee/
