Tientallen automobilisten in Brabant zijn donderdag betrapt met hun mobiele telefoon in hun hand. Zij ontvangen daarvoor binnenkort post van de politie. De boete is niet mals: 420 euro. Ook is iemand aangehouden omdat hij onder invloed van drugs reed en is een hardrijder zijn rijbewijs kwijt.
Weer kassa door de ‘gluurbus’ in Brabant: tientallen automobilisten krijgen een fikse boete
Lees verder bij de bron https://www.ed.nl/tilburg/weer-kassa-door-de-gluurbus-in-brabant-tientallen-automobilisten-krijgen-een-fikse-boete~a4a2d124/
